سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

 خداحافظ عزیزم با صدای علی جهانیان در سایت قرار داده شد.

علی جهانیان آهنگ سریال فاطما گل نیز خوانده است.

دانلود آهنگ خداحافظ عزیزم با صدای علی جهانیان

دانلود آهنگ علی جهانیان Mp3 320

متن آهنگ علی جهانیان به نام خداحافظ عزیزم

ی روز بهم میگفتیم که ما عاشق تریم

تا وقتی زنده هستیم کنار هم میمونیم

نمیدونم که چی شد  یهو از هم گشتیم

زدیم به زیر حرفا همو تنها گذاشتیم

برای من تو دنیا هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافظ عزیزم ( شش بار )

تگ دوم علی جهانیان به نام خداحافظ عزیزم

اما حالا گذشته بازم تنهای تنها

به یاد خاطراتت شب و روز تو رویام

غصه نخور عزیزم گذشته ها گذشته

جدایی منو و تو تقدیر سرنوشته

خداحافظ عزیزم ( شش بار )

برای من تو.دنیا هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافظ عزیزم ( شش بار )

  • ۹۳/۰۹/۲۹

علی جهانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی