سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰
سریال میکائیل

سریال «میکاییل» که تصویربرداری آن در قشم ادامه دارد و همه بازیگران اصلی آن نیز مقابل دوربین رفته‌اند، احتمالا در نوروز از شبکه یک پخش می‌شود.

سریال «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری که حدود 2 ماه پیش در تهران و در منزلی حوالی میدان سپاه کلید خورده بود، با پایان کار در لوکیشن‌های پارک ارم، بیمارستان ناجا، خانه‌ای در ملاصدرا، راه آهن و… به قشم رسید.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

گروه در لوکیشن‌های مختلف جزیره از جمله کارخانه قایق‌سازی، خانه عبدالله، خانه آقاخان، سطح دریا، بیابان و حتی آسمان جزیره و… مشغول کار هستند و تا امروز نزدیک به هفتاد درصد از این مجموعه تلوزیونی که ممکن است مجموعه نوروزی شیکه یک باشد جلوی دوربین مقدم رفته است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند و اخیرا حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی هم به جمع بازیگران اضافه شدند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و…

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه های تلویزیونی این شبکه تولید می‌شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال میکائیل

 

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان: محمد بدرلو، دستیار کارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، عکس: شهاب احمد لو و رضا امینیان، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی.

  • ۹۳/۱۰/۲۶

سریال میکائیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی