سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰
سریال فوق سری
سریال نوروزی شبکه یک سیما با نام جدید «فوق سری» در ایام نوروز به روی آنتن می‌رود.

جدید‌ترین سریال مهدی فخیم‌زاده که قرار بود در تعطیلات نوروز با نام «قورباغه و قناری» پخش شود به نام «فوق سری» تغییر نام داد.جدید‌ترین مجموعه تلویزیونی مهدی فخیم‌زاده که به نام فوق سری تغییر نام یافت در۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با داستان پلیس و طنز نوروز سال ۹۴ از شبکه یک پخش خواهد شد.

این سریال هم اکنون در حال مونتاژ و طی مراحل فنی است. نام اولیه این سریال «عملیات فوق سری» بود که پس از مدتی به «قورباغه و قناری» تغییر یافت و در ‌‌نهایت قرار است با نام جدید «فوق سری» پخش شود.

سریال طنز و پلیسی فوق سری بمنظور نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درخصوص چگونگی نفوذ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است.

در داستان این سریال آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان‌نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم‌زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

سریال قورباغه و قناری مردادماه امسال با حضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در لوکیشنی در جاده مخصوص کرج و کارخانه ارج کلید خورد. مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

  • ۹۳/۱۲/۰۹

سریال فوق سری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی