سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

عکس های سریال خاتون

داستان سریال خاتون و عکس بازیگران سریال خاتون Serial Khatoon

زمان پخش :سریال خاتون به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم از شنبه ۱۵ فروردین ۹۴ در ۲۷ قسمت هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما (تهران)  و بازپخش آن نیز ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد پخش میگردد.

کارگردان سریال خاتون گفت: امیدوارم این مجموعه سلیقه‌های مختلف را جذب کند؛ این سریال درام خوبی دارد و برگرفته از چند داستان کهن است و می‌تواند بیننده را با خود همراه کند.
آتش زمزم افزود: چهار قسمت اول «خاتون» جدی است، اما سایر قسمت‌ها طنزمحور می‌شود؛ از ویژگی‌های این سریال تنوع بازیگران و لوکیشن‌های آن است.

سریال خاتون

بازیگران سریال خاتون : مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونافرجاد، مارال فرجاد، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان

سریال خاتون

داستان : «خاتون» داستان شخصیتی به همین نام است که دامادهایش او را تشویق می‌کنند تا خانه قدیمی‌اش را خراب کند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند. دامادها طبقه مربوط به خودشان را تمام می‌کنند، ولی طبقه خاتون در میان دعوای همیشگی باجناق‌ها نیمه‌کاره می‌ماند. خاتون که قصد داشت آنها را خانه‌دار کند، حالا خودش بی‌خانه شده است. برخوردها و دعواها سبب می‌شود که او بی‌خبر خانه دخترها را ترک کند. غیبت خاتون همزمان می‌شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می‌کند برای ادای دین چند میلیونی باید با خاتون ملاقات کند.

سریال خاتونسریال خاتونسریال خاتونسریال خاتونسریال خاتون

  • ۹۴/۰۱/۲۴

سریال خاتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی