سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا

دانلود جدیدترین موزیک علی زند وکیلی به نام آخرین رویا آهنگ تیتراژ سریال زیر پای مادر به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در بخش موسیقی تاپ ناز

Download New Music Ali Zand Vakili – Akharin Roya

دانلود آهنگ علی زند وکیلی بنام آخرین رویا تیتراژ سریال زیر پای مادر

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download


متن آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا :

برگرد عاشق ترین همدرد آخر چگونه از خیالت بگذرم برگرد و غمگینم مکن
شب ها ای آخرین رویا من بی تو از رویای خود تنهاترم تنها تر از اینم مکن
مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده جان روشن باش
مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا

♫♫♫♫♫♫

شمع توام تو ببین در اشک من بنشین ای روشنای جهان رو سوی سایه مکن
بی من مرا به سفر از گریه ام مگذر ای بی تو من نگران از من گلایه مکن
مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده جان روشن باش
مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش

  • ۹۶/۰۳/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی