سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

داستان قسمت آخر سریال ترکی عشق حرف حالیش نمیشه

سریال عشق حرف حالیش نمیشه Ask Laftan Anlamaz یکی از سریال های ترکی است که در سال 2016 تا سال 2017 از بشکه شو تی وی Show Tv پخش شد. موضوع این سریال درام عاشقانه است که در 31 قسمت پخش شد. این سریال در پایگاه فیلم و سریال IMDB امتیاز نبستا بالای 7.2 را از کاربرانش گرفته است. بازیگران معروفی مانند هانده ارچل و بوراک دنیز در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

داستان سریال عشق حرف حالیش نمیشه

داستان این سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مورد دختری زیبا به نام حیات اوزون است که این دختر از قشر متوسط جامعه است و در یکی از مناطق حاشیه ای شهر استانبول زندگی می کند. رئیس او مورات سارسیلماز در شرکت بین المللی پارچه سارته است که در ادامه او با این دختر داستان هایی دارد. در ابتدای سریال این دختر برای بدست آوردن شغل در این شرکت مجبور می شود که خودش را شخصی دیگر معرفی کند که این آغاز تمام اتفاقات این سریال است.در ادامه داستان شخصیت های دیگری مانند خانواده مورات و دوستان صمیمی حیات ایپک و اصلی هم در روند و شکل گیری این داستان بسیار موثر هستند. رابطه بین مورات ماجراهای بسیار جالب و غیرقابل پیش بینی ایجاد می کند که باعث می شود داستان این سریال بسیار زیبا شود.

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

معرفی بازیگران سریال عشق حرف حالیش نمیشه

معرفی بازیگران سریال عشق حرف حالیش نمیشه

  • ۹۷/۰۴/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی