سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پایتخت 4
فیلمبرداری سریال پایتخت 4 شروع شد
سریال «پایتخت ۴» برای پخش در ماه رمضان سال ۹۴ تصویربرداری خود را آغاز کرد.

۲۳ اسفند ۹۳ بود که در گفتگویی با الهام غفوری تهیه‌کننده سه‌گانه «پایتخت» خبر ساخت «پایتخت۴» برای رمضان سال ۹۴ را منتشر کردیم.

  • ۰
  • ۰
پایتخت 4
سریال پایتخت ۴ برای پخش در ماه رمضان سال ۹۴ تصویربرداری خود را آغاز کرد.

۲۳ اسفند ۹۳ بود که در گفتگویی با الهام غفوری تهیه‌کننده سه‌گانه «پایتخت» خبر ساخت «پایتخت ۴» برای رمضان سال ۹۴ را منتشر کردیم. سری چهارم «پایتخت» در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود و عوامل مرحله پیش تولید آن را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند. این روزها نیز پس از انجام مرحله تست گریم، سریال یک گام به تولید نزدیکتر شده است.

  • ۰
  • ۰
سری دوم سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به‌کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود و مانند سری اول مهدی هاشمی و جواد عزتی در این سریال نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. هاشمی بازیگر نقش فرحان و عزتی ایفاگر نقش لطیف است.

فصل دوم سریال دردسرهای عظیم

در سریال «دردسرهای عظیم 2» علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی (بهار)، زهره فکورصبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی و مهنوش صادقی هم حضور دارند.

  • ۰
  • ۰
در حاشیه
سریال «در حاشیه» مهران مدیری رکورد پخش پشت‌صحنه‌ها یک سریال را در هر قسمت شکسته است
  • ۰
  • ۰
سریال تلفن
سریال «تلفن» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی، که پیش از این قرار بود به کارگردانی مهدی مظلومی و برای پخش از تلویزیون تولید شود، با جایگزینی سعید آقاخانی به عنوان کارگردان، آماده پخش از شبکه نمایش خانگی می‌شود. مهراب قاسم‌خانی نویسنده شناخته شده حوزه طنز فیلمنامه این کار را نوشته است.
  • ۰
  • ۰

عکس های سریال خاتون

داستان سریال خاتون و عکس بازیگران سریال خاتون Serial Khatoon

زمان پخش :سریال خاتون به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم از شنبه ۱۵ فروردین ۹۴ در ۲۷ قسمت هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما (تهران)  و بازپخش آن نیز ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد پخش میگردد.

کارگردان سریال خاتون گفت: امیدوارم این مجموعه سلیقه‌های مختلف را جذب کند؛ این سریال درام خوبی دارد و برگرفته از چند داستان کهن است و می‌تواند بیننده را با خود همراه کند.
آتش زمزم افزود: چهار قسمت اول «خاتون» جدی است، اما سایر قسمت‌ها طنزمحور می‌شود؛ از ویژگی‌های این سریال تنوع بازیگران و لوکیشن‌های آن است.

سریال خاتون

بازیگران سریال خاتون : مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونافرجاد، مارال فرجاد، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان

  • ۰
  • ۰

در حاشیه

الیزا اورامی گوینده و مدیر دوبلاژ درباره انتقادها و حاشیه هایی که این روزها از طرف جامعه پزشکی بر سریال «در حاشیه» مطرح شده است به خبرنگار مهر گفت: حدود سه سال است که به عنوان گوینده و مدیر دوبلاژ مجموعه ای پزشکی مشغول به کار هستم که با عنوان «حادثه» از شبکه چهار سیما در حال پخش است. البته نام اصلی سریال «casualty» است. داستان این مجموعه تلویزیونی در یک کلینیک می گذرد و مجموعه ای بسیار پرشخصیت است. این سریال در هر قسمت نزدیک به ۳۰ گوینده دارد که سینک زدن آن را برای ما بسیار دشوار می کند.

وی افزود: اما این سریال و مضمونش را از این جهت مثال زدم تا به انتقادهایی برسم که این روزها از طرف جامعه پزشکی به سریال آقای مدیری وارد می شود. با وجود اینکه سریال «حادثه» سال های سال است که پخش می شود و پخش آن همچنان نیز ادامه دارد اما برخلاف برخی از افراد در جامعه پزشکی که در کشور ما انتقادپذیری ندارند در این سریال فضا برای انتقاد از تصمیمات دکترهای کارآموز و حرفه ای و کادر بیمارستانی که به تصویر کشیده می شوند، باز است. تا جایی که گاهی خود من از بیان این همه مسائل که در امور پزشکی رخ داده و به شکلی صادقانه بیان می شوند، در تعجب می مانم.

اورامی درباره نوع انتقادهایی که این سریال خارجی مطرح می‌کند، بیان کرد: در این مجموعه گاهی پزشکی، بیماری را به قصور و یا به شکلی سهوی به دردی دیگر مبتلا می کند و یا موجب مرگ او می شود اما این مسائل با صادقانه ترین شکل ممکن مطرح می شود و کارگردان سعی در لاپوشانی و ممیزی این بخش از حرفه پزشکی نمی کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال در حاشیه

این مدیر دوبلاژ در پایان صحبت هایش خطاب به منتقدان سریال «در حاشیه» گفت: معتقدم هیچگاه منافع یک صنف نباید راه را برای بیان حقایق ببندد. با احترام به پزشکان مسئول و دلسوز می خوام به جامعه پزشکی بگویم که بگذارید انتقاد سازنده راه خود را طی کند.

سریال «حادثه» جمعه ها ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود. تمامی داستان این سریال در یک بیمارستان رخ می دهد و رویدادهای زندگی بیماران و پرستاران یک بیمارستان را با موضوعات مختلف پزشکی، خانوادگی، اجتماعی و … به تصویر می کشد. این سریال به کارگردانی آلیسن دیویس ساخته شده و درک تامپسون، سوزان پارکر و میکائیل فر از جمله بازیگران آن هستند. مجموعه تلویزیونی «حادثه» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و دوبله شده است.

مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» جدیدترین سریال طنز مهران مدیری است که از ۶ فروردین ماه از شبکه سوم سیما در حال پخش است. این مجموعه از قبل از آغاز تصویربرداری با حاشیه هایی روبرو بوده  و انتقاداتی را از طرف جامعه پزشکی مبنی بر توهین آمیز بودن مضمون سریال در پی داشته است.

  • ۰
  • ۰
سرزمین کهن
سریال سرزمین کهن که به دلایلی دو سال پیش پخشش متوفق شده بود مجددا قرار است پخش شود.
  • ۰
  • ۰
سریال

مجموعه تلویزیونی پایتخت به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در 26 قسمت قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. نویسندگی این مجموعه به عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است. احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در کنار محسن تنابنده ، ریما رامین فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند.

  • ۰
  • ۰

سریال ماندگار

خلاصه داستان سریال ماندگار و داستان قسمت آخر سریال ماندگار

نام سریال : Unutulmaz , ماندگار , فراموش نشدنی , به یاد ماندنی

سال ساخت : 2009 – 2011

ژانر : درام | رمانتیک

کانال پخش زبان اصلی : منتشر شده در شبکه atv ترکیه

تعداد قسمت ها به شکل دوبله فارسی : حدوداً 180 قسمت 40 دقیقه ای

بازیگران : Serhan Yavaş, Sinem Öztufan, Özlem Yılmaz

کارگردان : Cem Tabak

خلاصه داستان  :

سریال ماندگار با بازی”Serhan Yavaş” در نقش هارون که پسر یک تاجر ثروتمند به نام فیاض است. که در شرکت حمل و نقل بین المللی پدرش مدیریت کسب و کار خانوادگی خود را به عهده دارد. هارون با دختری به اسم ملدا که در شرکتش کار می کنه رابطه ای رمانتیک داره ، ملدا دختری جوان و زیبا است که بسیار مناسب و ایده آل است و به همین دلیل، او توسط فیاض پدر هارون مورد قدردانی قرار می گیرد.

هارون یک روز در اثر یک تصادف با دختری به اسم ادا هم ارتباط برقرار می کنه. بعد از چند هفته رمانتیک کنار ادا اونو ترک می کنه زیرا پدر هارون ازش میخواد که با ملدا ازدواج کنه و هارون خودش هم از ملدا خوشش میاد بلاخره قرارخواستگاری رو میزارن.هارون با خانوادش به خواستگاری ملدا میرن ولی هارون اونجا با صحنه غیر منتظره ای روبرو میشه . دو تا دختری که هارون به طور همزمان با اونا رابطه داشته دو تا خواهر هستن . بنابراین، هارون تصمیم می گیرد با ملدا ازدواج کند چون مورد قبول پدرش واقع شده است.

سریال ماندگارسریال ماندگارسریال ماندگار

مطالب مرتبط با سریال ماندگار:

زندگینامه تولگار در سریال ترکی ماندگار +تصاویر

دانلود اهنگ تیتراژ سریال ماندگار از امیر آرمین

بیوگرافی هارون در سریال ماندگار +عکس

دانلود آهنگ تیتراژ سریال ماندگار

 عکس های ادا در سریال ماندگار و بیوگرافی ادا

 عکس های ملدا در سریال ماندگار همراه بیوگرافی