سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ملکه کی (به کره‌ای: 기황후) و (به انگلیسی: Empress Ki) یک سریال شبه تاریخی محصول شبکه MBC کره جنوبی است که از تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۳ تا ۲۹ آوریل ۲۰۱۴ دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه به وقت محلی پخش می‌شد.همچنین این سریال برای اولین بار در خرداد ماه سال ۹۷ از شبکه جم دراما به نمایش درآمد.

داستان این سریال توسط جانگ یونگ چول (Jang Yeong Chul) نویسنده معروف کره‌ای نوشته شده است.

در ابتدا کار نام اصلی سریال Hwatu (به انگلیسی: Battle of Flowers) بوده سپس برای جلوگیری از گمراهی بیننده نامش تغییر پیدا کرده است. سریال ملکه کی

داستان سریال ملکه کی

داستان سریال حول زندگی کی سونگ نیانگ (ملکه کی) که یک زن اهل گوریو هست می‌گذرد. این سریال وقایع تاریخی و زندگی وی را از کودکی و سختی‌ها تا ازدواج با امپراتور طغون تیمور از سلسله یوآن چین به تصویر می‌کشد.

کی سونگ نیانگ اولین عشقش را با پادشاه گوریو، وانگ یو تجربه می‌کند سپس جهت گرفتن انتقام وارد قصر و سیستم حکومتیسلسله یوآن می‌گردد ، او در ابتدای ازدواج با طغون تیمور به او میلی نشان نمی دهد لاکن در انتها عاشق حقیقی او می گردد و صاحب فرزندی به نام آیوشیریدارا می شوند و در نهایت تمامی رقیبانش را مغلوب کرده و فاتح امپراطوری یوآن چین می‌گردد.

پیشینه تاریخی

امپراتریس گی (یا کی) متولد سال ۱۳۱۵ تا ۱۳۷۰ میلادی می‌باشد. او در سلسله مغولی یو آن چین با نام اولجی خاتون (Öljei Khutugh) و (به چینی: 奇 皇后) شناخته می‌شود. او صیغه سلطنتی Toghun Temür (امپراتور هویزونگ) و مادر Biligtü Khan (آیوشیریدارا) نیز هست.

اولجی خاتون یک نام مغولی بود که توسط دربار سلسله یوآن به او عطا شد. او در خاندان Gi Ja-o (به کره‌ای: 奇子敖) در منطقه Haengju که جزو خاک امپراطوری گوریو در کره به حساب می‌آمد متولد شد. او یک برادر به نام Gi Cheol نیز داشت.

اولجی خاتون ابتدا صیغه امپراتور هویزونگ بود اما وقتی پسرش آیوشیریدارا (Ayurshiridara) متولد شد او توانست جایگاهش را در دربار محکم کند. پس از برکنار شدن ملکه Tanashiri در سال ۱۳۴۰ {{نیازمند منبع}} امپراتور هویزونگ سعی کرد اولجی خاتون را به مقام ملکه منصوب کند. سرانجام پسرش آیوشیریدارا در سال ۱۳۵۳ به ولیعهدی رسید.

در سال ۱۳۵۶ پادشاه گوریو Gongmin (گنگ مین شاه گوریو) در طی یک کودتا خاندان کی را قتل‌عام نمود. اولجی خاتون نیز ارتشی به فرماندهی Tash Temür مهیا ساخت و به سوی گوریو فرستاد. اما این ارتش در نزدیکی رودخانه پالو شکست سنگینی از ارتش گوریو متحمل شد.

در سال ۱۳۶۴ دربار سلسله یوآن درگیر منازعات داخلی بر سر ولیعهدی آیوشیرادارا شد. سرانجام رهبر شورشیان بالاد تیمور (Bolud Temür) موفق شد پایتخت را اشغال کند. در طی این نزاع ولیعهد فرار کرد اما اولجی خاتون به دست شورشیان اسیر شد.

با مرگ بالاد تیمور شورشیان چینی در سال ۱۳۶۸ از رود زرد گذشتند و پایتخت را اشغال کردند. با نابودی سلسله یو آن در تاریخ ۱۳۶۸ اولجی خاتون به مناطق شمالی یینگچان (Yingchang) فرار کرد و در همان‌جا ناپدید شد. مورخین سال‌های مرگش را بین ۱۳۶۹–۱۳۷۰ تخمین زده‌اند.

نقش‌ها

  • ها جی وان در نقش کی سونگ نیانک (در آینده ملکه کی)
  • هیونگ سونگ مین در نقش کودکی‌های کی سونگ نیانگ
  • جو جین مو در نقش وانگ یو (ولیعهد و پادشاه گوریو)
  • جی چانگ ووک در نقش امپراتور سلسله یوآن هویزونگ (تقون خان)
  • بیک جین هی در نقش ملکه تاناشیری
  • جیون گوک هان در نقش ال تیمور
  • ۰
  • ۰

 


سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی مهمان خانه های علاقه مندان به فیلم و سریال می شود. رویا تیموریان، ارشا اقدسی، حسین مهری و لیلا اوتادی بازیگران این سریال هستن د و تم سریال حال و هوایی عاشقانه دارد.

نام قبلی سریال حوالی پاییز، بازگشت بود که به کاگردانی حسین نمازی و تهیه کنندی سعید پروینی به زودی از شبکه سوم سیما پخش می شود.
داستان سریال حوالی پاییز
این سریل یک ملودرام عاشقانه است به نویسندگ حسین نمازی و بر اساس طرحی از معصومه بیات است که در 22 قسمت روایت می شود و پس از سریال دلدلدگان از شبکه سوم سیما پخش می شود.
 

سریال حوالی پاییز

بازیگران سریال حوالی پاییز

رویا تیموریان لیلا اوتادی حسین مهری مرتضی علی عباس میرزایی محمد حمزه ای ارشا اقدسی رضا اکبرپور بهرام ابراهیمی مونا کرمیکیوان ساکت اف جوانه دلشاد محمد ساربان تورج فرامرزیان پردیس منوچهری مهرنوش مقیمی علیرضا لبیبیان حمیدرضا متقی

سریال حوالی پاییز

عوامل سریال تلویزیونی «حوالی پائیز»

تهیه کننده: سعید پروینی نویسنده و کارگردان: حسین نمازی مدیر تصویربرداری: محمد ناصری تدوین: مهدی حسینی‌وند صداگذار: امین شریفی آهنگساز: مسعود سخاوت دوست دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند مدیر برنامه‌ریزی: علی جودی مدیران صدابرداری: فرشید احمدی و سعید احمدی طراح صحنه و لباس: حسین مجد طراح گریم: مهری شیرازی مدیر تولید: داود جمشیدی منشی صحنه: آرزو قربانی دستیار تهیه‌کننده: پویا خسروی عکاس: پوریا رفیعی‌زاده مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی

سریال حوالی پاییز

  • ۰
  • ۰

خلاصه داستان سریال نجوا؛ عکس بازیگران سریال نجوا

سریال نجوا

سریال نجوا، یکی از سریال های ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و نویسندگی سعید شاهسواری، با محتوایی اجتماعی می باشد که قرار است طی 48 قسمت از شنبه 14 مهر هر شب از شبکه یک سیما رأس ساعت 22:15 دقیقه روی آنتن برود. خلاصه قسمت های پخش شده در هر هفته نیز جمعه ها از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

محتوای مجموعه تلویزیونی نجوا حول محور یتیم نوازی، رزق حلال، نقش محوری مادر، امید به نسل نو، طلاق، آسیب های اجتماعی و تشویق می گردد.

 

خلاصه داستان سریال نجوا

ماجرای این سریال از این قرار است که جلال شایان پس از آنکه از دانشگاه فارغ التحصیل می شود در کتاب فروشی استادش هرمزی مشغول به کار می شود. هرمزی یک دختر به نام فروغ دارد که مترجم آثار ادبی است. فروغ تنها فرزند آقای هرمزی می باشد. به واسطه کار کتاب فروشی ملاقات هایی بین جلال و فروغ صورت می گیرد که باعث شکل گرفتن رابطه احساسی و در نتیجه ازدواج آن دو می شود. فروغ دختری قانع است که به زندگی ساده و پرآرامش قانع می باشد اما جلال برعکس فروغ به زندگی ساده قانع نمی باشد و ...

جلال شایان بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، در کتاب‌فروشی استادش هرمزی کار می‌کند. تنها فرزند هرمزی دختری‌ است به نام فروغ که مترجم آثار ادبی است. دیدارهایی که به واسطه‌ی کار جلال در کتاب فروشی میان او و فروغ اتفاق می‌افتد، منجر به علاقه و تصمیم آنها به ازدواج می‌شود. فروغ به یک زندگی ساده و توأم با عشق راضی‌ است اما جلال سرِ پُر سودایی دارد و ... .

رزق حلال، یتیم­‌نوازی، نقش محوری مادر، امید به نسل نو، آسیب­‌های اجتماعی و طلاق و تشویق به تولید از محورهای محتوایی مجموعه تلویزیونی نجوا است.

خلاصه داستان سریال نجوا؛ عکس بازیگران سریال نجوا

بازیگران سریال نجوا

بازیگران سریال نجوا را افرادی همچون: سجاد افشاریان، پوریا رحیمی سام، نغمه ارجمند، الهام نامی، مسعود کرامتی، محمد علی نجفی، احمد حامد، ایوب آقاخانی، مسعود دلخواه، وحید نفر، سوگل خلیق، مجید نوروزی، محسن بهرامی، محمد مختاری، پریسا صبوری نژاد، محمد ساربان، مهدی بجستانی، محمود نظرعلیان، کتانه افشاری نژاد، علی میلانی، پوریا رستمی، محسن سلیمانی، شهین نجف‌زاده و مهدی احمدی تشکیل می دهند.

 


  • ۰
  • ۰

نام اصلی بازیگر فرهاد در سریال عشق سیاه و سفید ترکی ابراهیم چلیکول و به انگلیسی Ibrahim Celikkol او در ۱۴ فرویه سال ۱۹۸۲ در ترکیه و در شهر ازمیت به دنیا آماده است. ابراهیم در یک خانواده متوسط به دنیا آمده است و پدر خود را در ۱۸ سالگی از دست می دهد و به همراه خواهر و مادرش زندگی می کند، ابراهیم ۱۸۳ سانتی متر قد دارد و قبل از اینکه با حرفه بازیگر بپردازد بازیکن بسکتبال بوده است.

او سال ۲۰۰۸ وارد حرفه بازیگری شد. او در سریال مرحمت در نقش فیرات در کنار یاسمین آلن و بورچین ترزی اوغلو بازی کرد و در سریال عفت نیز در کنار دنیز چاکیر ایفای نقش کرد. در سریال عشق سیاه و سفید هم در کنار بازیگر معروف ترک بیرجه آکالای همبازی شده است.

ابراهیم چلیکول مدتی با دنیز چاکیر وارد رابطه شد. بعد از جدایی از او با سینام کوپال و یاسمین آلن هم وارد رابطه شد و در نهایت در سال ۲۰۱۷ با معمار میهره متلو ازدواج کرد. نام مستعاد او ایبو می باشد.

  • ۰
  • ۰

 

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

بیوگرافی بیرجه آکلای

بیرجه آکلای بازیگر زن ترکیه ای که متولد 19 ژوئن 1984 در استانول ترکیه می باشد. بیرجه تحصیلاتش را تا فارغ التحصیلی رشته تئاتر و فیلمنامه نویسی ادامه داد. پدر او سرکان آکالای و مادرش یاسمین ارگون هستند.

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

زیباترین دختر ترکیه

بیرجه قبل از بازیگری به عنوان یکی از زیباترین دختران ترکیه شناخته شده بود. وی در سال ۲۰۰۴ در مسابقات دختر شایسته ترکیه شرکت کرد و به عنوان زیباترین دختر ترکیه انتخاب شده به مسابقات دختر شایسته اروپا راه یافت و در این مسابقات هم موفق بود و به مقام سوم رسید.

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

شروع به فعالیت بازیگری

بیرجه آکالای بعد از آنکه به عنوان زیباترین دختر شایسته ترکیه انتخاب شد و به شهرت رسید پا به عرصه بازیگری گذاشت و اولین سریالش را با "سرنوشت" آغاز کرد.

او در سال 2007 با بازی در سریال عاصی در کنار طوبی بیوک اوستون و مراد ایلدریم به بازیگری روی آورد. پس از آن در سریال شمیم عشق در کنار مراد آنلمیش به ایفای نقش پرداخت. از دیگر سریال های موفق او می توان به کوچک آقا در کنار سرپ لونداغلو و سریالعشق سیاه سفید در کنار ابراهیم چلیکول اشاره کرد.

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

شهرت

بیرجه آکلای در تمام سریال هایی که بازی کرده است نقش آفرینی زیبایی داشته و خوش درخشیده است اما در ایران با بازی در نقش حوا، خواهر توپراک در سریال شمیم عشق به شهرت رسید.

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

بیرجه آکلای و همسر اولش

ماجرای ازدواج و طلاق

بیرجه آکلای در سال 2011 زمانی که در نقش حوا در سریال شمیم عشق نقش مقابل یوسف (مرات آنلمیش) را بازی می کرد به یکدیگر علاقمند شده و این رابطه به ازدواج ختم شد اما سرانجامی نداشت و از هم جدا شدند.

علت طلاقشان بدین خاطر بود که بیرجه آکالای در سریالی به نام کوچک آقا با بازیگر نقش مقابلش به نام سرپ لونداغلو علاقه پیدا کرده است و یک رابطه بین آنها شکل گرفته است و حتی اوقات استراحت بعد از فیلم با این شخص در یک خانه به سر می کردند.

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

بیرجه آکلای و همسر دومش که بتازگی ازدواج کردند

این روزها بیرجه را در سریال عشق سیاه و سفید می بینیم. بیرجه با بازیگر نقش مقابلش  (سرپ لونداغلو) در سریال عشق سیاه و سفید رابطه داشته و این رابطه به ازدواج در سال 2014 ختم شد. اما از آنجا که سرپ آدم خوشگذران و عیاشی بوده و دست به خیانت زده بود این ازدواج نیز دوامی نیاورد.

عکس های بیرجه آکلای

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

عکس های زیباترین بازیگر زن ترکی

بیوگرافی بیرجه آکلای بازیگر نقش حوا و نقش آصلی

عکس های شخصی بیرجه آکالای بازیگر ترک