سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب اسم مستعار عاشقانه با لیستی بلند از اسامی عاشقانه گردآوری کرده ایم که می توانید همسر خود را با این نام ها ذخیره کنید.

 

اسم مستعار عاشقانه برای عشقم و شوهرم

  • عزیزم (Babe)
  • شکر (Sugar)
  • عزیزم (Darling)
  • نان عسلی (Honey bread)
  • مافین (Muffins)
  • شاهزاده جذاب (Charming Prince)
  • خوش قیافه (handsome)
  • شوالیه در زره درخشان (Knight in shining armor)
  • پسر عاشق (the boy in love)
  • هانی بون (Honey Boon)
  • پسر شیرین من (My Sweet BoY)
  • عشق حقیقی (true love)
  • نیمه دیگر (other half)
  • خواسته ی قلب (The desire of the heart)
  • عزیزترین (dearest)
  • عزیز دل (Dear heart)
  • اسم مستعار برای عشقم (دخترانه)
  • ضربان قلب (heart beat)
  • آفتاب (sunshine)
  • اعتیاد من (My addiction)
  • صورت عروسکی (doll face)
  • لاوی داوی Lovey Dovey
  • معشوق زیبای من My Beautiful Beloved
  • ستاره خاص من My Special Star
  • زیبای خفته Sleeping Beauty
  • عشق واقعی من (My true love)
  • ژولیت (Juliet)
  • جواهر من (My jewelry)
  • زیبای من (My Beautiful)
  • رنگین کمان (Rainbow)
  • فرستاده بهشت (Sent of heaven)
  • طلسم خوش شانس (Lucky spell)
  • خانم رئیس (Madam President)
  • زندگی من (my life)
  • بانوی آهنین (iron Lady)
  • همسر جذاب من (My charming wife)
  • بهترین دوست من (My best friend)
  • عشق زندگی من (Love Of My Life)
  • گنج من (My treasure)
  • آس
  • دوست داشتنی (Lovely)
  • روح من (my soul)
  • دختر رویایی (Dream girl)
  • گلبرگ (Petals)
  • آبنبات (Candy)
  • شاهزاده خانم (Princess)
  • زیبا (Beautiful)
  • گرانبها (Precious)
  • عشق (Love)
  • گل رز (rose)
  • جواهر (Jewel)
  • دانه برف (Snowflake)

اسم مستعار بامزه برای عشقم

اگر می‌خواهید با انتخاب یک اسم مستعار بامزه شریک زندگی خود را غلغلک دهید و با لقب های خنده دار او را شاد کنید، گزینه زیر را از دست ندهید:

اسم مستعار بامزه برای همسرم

  • آقای مرد (Mr. Man)
  • پاپی (Papi)
  • شوالیه من (My Knight)
  • کابوی (cowboy)
  • رفیق (the dude)
  • هالک (Hulk)
  • بستنی چوبی (Popsicle)
  • تارزان (Tarzan)
  • پسر شگفت انگیز (Amazing boy)
  • ببر (Tiger)
  • ملکه (Queen)
  • هلو (Peach)
  • عروسک (Dolls)
  • فرشته (Angel)
  • قند (sugar Loaf)
  • گاز گرفتنی (Chewy)
  • بتمن و زن گربه‌ای (Batman and Catwoman)

اسم مستعار برای عشقم به انگلیسی

اسم مستعار عاشقانه برای عشقم به انگلیسی

  • اسب نر (Stallions)
  • عضلانی (Muscular)
  • رابین هود (Robin Hood)
  • رومئو (Romeo)
  • سوپراستار (Superstar)
  • وایکینگ (Viking)
  • خانم کیتی (Ms. Kitty)
  • مامان کوچولو (Little Mom)
  • جوجه اردک (Duckling)
  • بچه گربه (Kitty)
  • خانم زیبای من My beautiful lady))
  • نسیم خنک (Cool Breeze)

اسم مستعار عاشقانه برای همسرم

آیا می خواهید بدیع ترین و نامعمول ترین نام های مستعار را بیابید؟ اینجا لیستی ازاسم مستعار خلاقانه ارائه شده است، بهترین گزینه برای همسر خود را پیدا کنید تا از بقیه متمایز شوید.

  • کاپیتان (Captain)
  • پیرمرد (Old man)
  • جذاب (Attractive)
  • خجالتی (Shy)
  • کلانتر (Sheriff)
  • شکوفه گیلاس (Cherry Blossom)
  • پاستیل خرسی (Bear Pastels)
  • شاه بوسه (King kiss)
  • سنجاب (Squirrel)
  • پیراشکی (Donut)
  • دختر دارچینی (Cinnamon Girl)
  • لب شکری (Harelip)
  • زنبور عسل (honey bee)
  • مارشمالو (Marshmallow)
  • شجاع دل (Brave Heart)
  • خرس پو (Bear Poe)
  • بابا خرسِ (Bear Dad)
  • مامان خرس (Bear mom)
  • کدو تنبل (pumpkin)
  • پنگوئن (Penguin)
  • بغل کردنی (Hugging)
  • دارچین (Cinnamon)
  • کوئینی (Quini)
  • کبوتر (Pigeons)
  • می‌پرستمت (I adore you)
  • دنیای من (my world)
  • توله سگ (Puppy)
  • داروی من (My drug)
  • همه من (My all)
  • دوست داشتنی ترین دختر (Loveliest girl)
  • تغییر دهنده زندگی (Life changer)

اسم عشقمو چی سیو کنم به فارسی

اسم عشقمو چی سیو کنم به فارسی

  • نفسم
  • تاج سر
  • خاتون
  • مهربونم
  • سلطانم
  • بانو
  • خانوم گلم
  • همه وجودم
  • زندگیم
  • نازگلم
  • جان دل من
  • کلوچه
  • ویتامین
  • افسون
  • نازدونه
  • هانی
  • هستی
  • جوجو
  • موستانگ
  • شامپاین من
  • خوشگلم
  • نازنازی
  • گل اندام
  • تو دل برو
  • بره کوچولو
  • قزی خانوم
  • عیال
  • همسری
  • عسل‌بانو
  • همدم
  • جیگر طلا
  • ملوسکم
  • دردونه
  • نفسی
  • دلبر
  • تک ستاره ی قلبم
  • عشق جان
  • چشم عسلی
  • سیبیلو
  • شیر نر
  • ماه بانو
  • مادمازل
  • خوشمزه
  • پشمک
  • آقاخوشگله
  • شاه دلم
  • سایه ی سرم
  • ضربان زندگی
  • نبض زندگی من
  • نیمه گمشده من

سخن آخر

انتخاب اسم مستعار برای عشقم و همسرم از بین نام‌های مشهور یا حیوانات بامزه از راه های سرگرم کننده و محبت آمیزی برای پیوند با نیمه بهتر شماست. شما می توانید از موارد گردآوری شده که در اینجا ذکر شده است چیزی انتخاب کنید.

  • ۰۲/۰۵/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی