سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

عکس مهناز افشار و گلزار در سریال عشق تعطیل نیست


پیش‌تولید سریال عشق تعطیل نیست که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود مدتی‌ست آغاز شده و گروه این روزها آخرین مراحل دورخوانی برای آغاز تصویربرداری را سپری می‌کنند. علاوه بر میرامینی و ناجی، تاکنون حضور محمدرضا گلزار، مهناز افشار، زانیار خسروی، مهرانه مهین‌ترابی، شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا خمسه، مائده طهماسبی و بهنوش بختیاری در «عشق تعطیل نیست» قطعی شده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده این سریال هفته آینده کلید می‌خورد.

به غیر بازیگران اصلی، این سریال تعدادی بازیگر میهمان دارد که هنگام تصویربرداری به پروژه اضافه خواهند شد. همزمان با پیش تولید نهایی، گروه صحنه «عشق تعطیل نیست» مشغول ساخت و ساز دکورهای سریال در شهرک غزالی هستند. داستان سریال جدید بیژن بیرنگ  درباره رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تهیه‌کنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در کارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای کارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مهناز افشار

همچنین:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی