سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

سریال کوبار از هفته سوم فروردین 97 از شبکه دوم سیما در 35 قسمت پخش می شود و کارگردان این سریال فریدون حسن پور است. تولید و فیلمبرداری سریال کوبار از یک سال پیش آغاز شده است و بیشتر لوکیشن های آن در شمال کشور است. نام قبلی این مجموعه مرد بود که به کوبار تغییر نام داده شد.

در این مطلب این سریال را به همراه بازیگران ان معرفی می کنیم و قسمتی از داستان سریال را می خوانیم.

اما اگر نمی دانید که کوبار به چه معناست باید بدانید که کوبار نام کوهی بلند می باشد.

مکان های فیلمبرداری سریال کوبار در ارتفاعات دیلمان، رشت و تهران بوده است.

داستان سریال کوبار

داستان این سریال در مورد معلمی جوان با بازی ارمیا قاسمی است که برای آموزش دادن به روستا می رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را اموزش می دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می شود.

این معلم مجبور است که 1 سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یگ پزشک دوست می شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می کند.

 

 

اسامی بازیگران سریال کوبار

بازیگران سریال کوبار : ارمیا قاسمی در نقش معلم جوان، پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران زرجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، مینا نوروزی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهشید مرندی، مهدی بوستان پرور، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرداد به نهاد، بهمن صادق حسینی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان، ساقی زینتی و مهدی بوستان پرور

 

بهروز مفید تهیه کننده این مجموعه است که به دلیل حضور در سریال محکومین و اینکه کمتر وقت رسیدگی به سریال کوبار را داشت، نامش در تیتراژ سریال دیده نمی شود و نام تهیه کننده دیگری را مشاهده می کنید.

بهروز مفید گفت که نام این سریال 3 بار تغییر داده شده است.نام های مرد، آسمان آبی و الان هم کوبار برای این سریال انتخاب شدند. سریال آسمان آبی با نام سریالی دیگر که ساخت شبکه یک بوده تشابه داشته و محبور شدند که نامش را تغییر دهند.

کوبار به معنای باران کوهی است.

او با اشاره به اینکه بازیگران جدید ایران در این مجموعه حضور دارند گفت : در حالت کلی نقش های سریال پخش شده اند و سریال کمتر بر روی یک نفر معطوف می شود. در این میان نقش اول این مجموعه را که معلم روستا است را ارمیا قاسمی بازی می کند که بازیگری تازه کار است. اما در مورد مهران غفوریان که بازیگر طنز است نیز گفت که جنس بازی مهران غفوریان در این سریال کاملا متفاوت است و با بقیه کارهایش تفاوت دارد و فضای داستان سریال کوبار اصلا طنز نیست.

عکس های بازیگران سریال کوبار

سریال کوبار

 

سریال کوبار

 

سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار

  • ۹۷/۰۱/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی