سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

 داستان سریال غنچه های زخمی و عکس بازیگران سریال

خلاصه سریال غنچه های زخمی

سریال غنچه های زخمی

ایلول یک دختر شانزده ساله است، خواهری کوچکتر از خود دارد و زمانی که یازده ساله بوده پدر خود را از دست داده است.

ایلول با مادر و خواهر کوچکترش و ناپدری اش در یک خانه زندگی می کند. او همیشه از جانب ناپدری اش مورد تجاوز و آزار جسمی و عاطفی قرار می گیرد. ایلول سعی می کند که این جریان را به مادرش بگوید و زمانی که مادرش را د ر جریان این موضوع قرار می دهد مادرش حرفهای ایلول را باور نکرده و او را به یتیم خانه می برد. ایلول خیلی تلاش می کند که کنار مادر و خواهرش بماند اما بی فایده است. محیط پرورشگاه برایش خیلی ناراحت کننده و دلگیر است اما کم کم وابستگی او به 4 هم اتاقی اش که دختران هم سن و سالش هستند شکل می گیرد و به آنها حس وابستگی زیادی پیدا می کند. درواقع این سریال داستان 5 دختر تنها که از دور از خانواده و درگیری های خانواده، آن هم در سن نوجوانی زندگی می کنند را به تصویر می کشد.

یک پیرمرد پولدار به نام صدری در آخرین روزهای پایانی عمرش در پی نوه گمشده میگردد و برای پیدا کردنش در روزنامه آگهی می زند. مرال (مارال) بعد از اینکه این آگهی را می بیند به این امید که نوه صدری باشد پیش صدری رفته و خودش را به عنوان نوه وی معرفی می کند در صورتی که نوع واقعی صدری کادر (ساغر) می باشد.

مادر کادر (ساغر) به نام بانو که عقل خود را از د ست داده، از تیمارستان فرار کرده و قصد انتقام از دخترش را می گیرد. در همان میان روزنامه ای که خبر پیدا شدن نوع صدری را منتشر کرده می بیند و هنگامی که متوجه میشود مرال (مارال) خود را به عنوان نوه صدری معرفی کرده شوکه می شود. بانو که ثروت صدری را حق خود می داند از مرال عصبانی می شود.

سریال پرنده های بی بال

دخترها امتحان کنور دانشگاه دارند و در تب و تاب و هیجان کنکور هستند. گونی بعد از امتحان ، باخبر میشود که سونگول (سوگول) برای کنکور درخواست نداده است. (سونگول بخاطر اینکه نامادریش پول کنکور او را بدون اجازه اشخرج کرده بود نتوانست در کنکور شرکت کند)

صدری تصمیم می گیرد که برای مرال یک مهمانی بین آشناها و نزدیکان ترتیب دهد. بانو برای اینکه به مرال فشار بیاورد، یک نقشه بسیار خطرناک می کشد و با این نقشه شوم جان بقیه دخترها را نیز به خطر می اندازد.

و باقی ماجرا ......

 

عکس بازیگران سریال غنچه های زخمی

سریال غنچه های زخمی

عکس بازیگران سریال غنچه های زخمی

سریال غنچه های زخمی

سریال ترکی غنچه های زخمی

سریال غنچه های زخمی

عکس بازیگران جوان سریال غنچه های زخمی

سریال غنچه های زخمی

عکس سریال غنچه های زخمی

سریال غنچه های زخمی

عکس سریال ترکیه ای غنچه های زخمی

همچنین ببینید: خلاصه سریال مریم

  • ۹۷/۰۵/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی