سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران

سریال ها | برترین وبلاگ معرفی سریال

سریال, معرفی سریال, عکس بازیگران سریال, داستان سریال, سریال ترکی, سریال ایرانی, سریال اسپانیایی, سریال خارجی

  • ۰
  • ۰

خلاصه داستان سریال هندی تویی عشق من

سریال تویی عشق من ماجرای دو جوان است که کم کم عاشق هم می شوند اما مادر دختر با مخالفت هایش بین آنها سنگ می اندازند تا به هم نرسند. در این سریال Pankit’s دختری است که سختی های زیادی را متحمل می شود. مادر Pankit’s زمانی که دخترش می خواهد با پسر مورد علاقه اش ازدواج کند مادرش تصمیم میگیرد که دخترش را بخاطر پول به مرد دیگری بدهد که با او ازدواج کند …

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

بازیگران سریال تویی عشق من

Lana Parrilla در نقش رجینا

Robert Carlyle در نقش مستر گلد

Jared Gilmore در نقش هنری

Jennifer Morrison در نقش اما

Ginnifer Goodwin در نقش ماری

Josh Dallas در نقش دیوید

Colin O’Donoghue در نقش کاپیتان کیلیان

Emilie de Ravin در نقش بله

Rebecca Mader در نقش زلنا

 

عکس بازیگران سریال تویی عشق من

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

  سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

خلاصه سریال تویی عشق من و عکس بازیگران

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

عکس بازیگران سریال تویی عشق من

 سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال تویی عشق من

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

عکس شخصی بازیگران سریال تویی عشق من

نظرات (۱)

سلام این اطلاعات غلطه چرا اسامی بازیگران با فیلم هم خوانی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی